Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Kesämatka Jyväskylän seudulle

15.6.:07:00 - 16.6.:22:30

Oulun puutarhayhdistyksen kesämatka 15.-16.6.

Kesämatka suuntautuu tällä kertaa tuonne Jyväskylän seudulle. Mennään Kärsämäen ja Iisalmen kautta ja palataan Kyyjärven kautta takaisin.
Retki ajoittuu 15.6. klo 7.00-16.6. klo 22.30 ajalle. Yhden yön viikonloppureissu siis.
Vierailemme kuudessa erilaisessa yksityispuutarhassa, joissa osassa taimien ostomahdollisuus ja kolmella erilaisella taimistolla (Heikkisen kukkatarha, Viherlandia ja Rajalan taimisto), joten nähtävää riittää.
Matkaan sisältyy 2 x kahvittelut ruokaisan piirakan kanssa, kaksi runsasta lounasta seisovista pöydistä, hotelliaamiainen, linja-autokuljetukset lähtien Oulun linja-autoasemalta palaten myös sinne ja hotellimajoituksen 2 hh. Iltaruokailut täytyy itse maksella, mikäli sitä vielä lauantaina klo 19.20 jälkeen Jyväskylässä ja sunnuntai-iltana kaipaa.
Matkalle varattu 11 kpl 2 hh hotellista Jyväskylästä ja bussi. Mikäli tarve ylittyy niin yritetään vielä saada hotellihuoneita, vaikka saatavuus on näköjään kortilla. Joten varaahan paikkasi ajoissa, jotta varmasti pääset mielenkiintoiselle matkalle.
Hinta jäseniltä 180 euroa / hlö ja ei jäseniltä 200 €/ hlö.
Ilmoittautuminen Jaana Erkinjuntille toukokuun 12 päivään mennessä puhelimitse (allergiat tulee ilmoittaa tuolloin) 040 582 8086. Ja maksu suoritettuna yhdistyksen tilille FI55 5740 5851 5033 03 toukokuun loppuun mennessä ja viestikenttään maksajan nimi.

Tiedot

Alkaa: