Arkistot: <span>Tapahtumat</span>

Tänään

Yhdistyksen vuosikokous

Kasarmintie 8H

Yhdistyksen jäsenille tarkoitettu vuosikokous pidetään keskiviikkona 11.3. klo 17.00 alkaen Opetusravintola Hilikussa, osoitteessa Kasarmintie 8H, 90130 Oulu. Tilaisuus aloitetaan kahvitarjoilulla klo. 17.00, jonka jälkeen "Ruusumuori" Leila Kastelli kertoo ruusuista. Vuosikokous alkaa klo 18.30. Kokouksessa arvotaan illan päätteeksi mm. 50€ lahjakortti puutarhaliikkeeseen. Kokouksessa käsitellään mm. yhdistyksen vuositilit, toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle …

Pihakävely

Pihakävely Tarja ja Kauko Haverisen pihalla. Kävely järjestetään sekä klo 10.30-13.00  että 16.30-19.00. Tiedossa sipulikukkien väriloistoa ja alkukesän vehreyttä 🥰🌷. Tervetuloa mukaan! Osoite: Ohrasenojantie 75, 90660 Oulu

Ruusukävely Oulujoen Taimistolla

Tule tutustumaan Oulujoen Taimiston upeisiin ruusuistutuksiin ja ihastelemaan satojen ruusujen kukintaa Matti Kuljun johdolla. Ennen ruusukävelyä sinulla on mahdollisuus tehdä myös ostoksia taimistolla. Osoite: Taimikuja 10, Rova

Ruusuntuoksumindfullness

Osallistu Oulujoen taimistolla järjestettävään Ruusujen tuoksuttelu-tapahtumaan. Kokoontuminen Oulujoen Taimiston huvimajassa kello 9.45, josta siirrymme kello 10 rentoutumaan ruusujen näyteistutusalueille. Portti suljetaan kello 10. Voit osallistua joko ohjattuihin harjoituksiin tai tuoksutella ruusuja itseohjautuvasti. Yrittäjä Matti Kulju on paikalla vastaamassa ruusuaiheisiin kysymyksiin. Mindfulnessharjoituksiin osallistuville suodaan oma rauha kello 10-10.30.  Mukaan mahtuu rajallinen …

Pihakävely Virran perheen pihalla Utajärvellä

Pihakävely Liisa, Thomas ja Aino Virran pihalla. Pihan erikoisuus on pitkä kivimuuri ja sen tarjoamat mahdollisuudet kokeilla erilaisia kivikkokasveja. Kulku kimppakyydillä. Osoite: Oravatie 27, 91600 Utajärvi

Avoimet puutarhat -teemapäivä Oulun seudulla

Puutarhaliitto ja Svenska Trädgårdsförbundet on järjestänyt Avoimet puutarhat -teemapäivän vuodesta 2012 lähtien. Tapahtumaan osallistuu myös Oulun puutarhayhdistyksen jäsenten pihoja. Tutustu tapahtumaan ja kohteisiin https://www.avoimetpuutarhat.fi

Pihakävelyt Jäälissä

Saamme vierailla kahdella hyvin erityyppisellä pihalla Jäälissä. klo 18. 00 Riitta Winter (Harjukangas 6): Tässä pihassa on hyödynnetty kierrätysmateriaaleja. Siellä on paljon kiveystä, nurmea ei laisinkaan. n. klo 19.30 Hanna Vuolteenaho (Pekkalantie 30): Pihalla on paljon erikoisperennoja mm. pioneja sekä siemenkasvatuksia.

Pihakävely Vihiluodossa

Tule mukaan tutustumaan Aila Töyrylän puutarhaan Vihiluotoon. Pihassa on runsaita, monilajisia istutuksia. Osoite: Salmiojantie 4, 90440 Kempele

Pihakävely

Tervetuloa Pirkko ja Jaakko Kuusjärven puutarhaan pihakävelylle. Kyseessä on upea ja persoonallinen ympäristötaidepiha, jonka ympäri kulkeva polku johtaa miljööstä toiseen. Osoite: Luuvapellontie 2 B, 90410 Oulu.

Taimitori

Järjestämme taimitorin, jossa jäsenillä on mahdollisuus myydä omia kasveja/taimia. Tapahtumapaikkana on Intiön hautausmaan suurempi parkkialue Kajaanintie 5. Tilaisuutta markkinoidaan ulkopuolisille Facebookin kautta.